Direct naar de contentDirect naar de footer

FAQ

Heeft u nog vragen? Hieronder staan een aantal vragen met antwoorden. Heeft u nog een vraag dat er niet tussen staat? Stel ze gerust aan info@valkcadeaucard.nl

FAQ: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Wat is de levertijd van bestellingen?
Wanneer u uw Cadeaucard vóór 16:00 uur besteld en betaald heeft, wordt de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en aangeleverd bij de bezorgdienst. Wij zijn afhankelijk van de levertijden van de bezorgdienst. Doorgaans bezorgen zij binnen Nederland de volgende werkdag.
Voor adressen in Duitsland en België zal deze levertijd ongeveer 4-5 werkdagen bedragen. Heeft u, bij bezorging binnen Nederland, de volgende ochtend geen post ontvangen? Controleert u dan svp eerst de site www.postnl.nl voor mogelijke vertragingen in bezorgingen in uw regio.

Wat is het verschil tussen de ValkVoordeel Giftcard, de Vrije Waarde Cadeaucard en de Hotel & Restaurant Cadeaucard?
De ValkVoordeel Giftcard is een nieuwe unieke giftcard. De ValkVoordeel.nl Giftcard kunt u alleen verzilveren via: www.valkvoordeel.nl en kan opgewaardeerd worden met een bedrag van €5,- tot en met €250,-. Op ValkVoordeel.nl vindt u alle Van der Valk Exclusief hotelaanbiedingen terug.

De Vrije Waarde Cadeaucards en de Hotel & Restaurant Cadeaucards zijn onbeperkt geldig en te besteden in zowel het hotel- als in het restaurant bij alle Van der Valk Hotels & Restaurants wereldwijd! Maar natuurlijk ook online te verzilveren.

De Vrije Waarde Cadeaucard kan opgewaardeerd met een bedrag van €5,- tot en met €250,- en is in delen te besteden.

De Hotel & Restaurant Cadeaucards zijn te verkrijgen met vaste bedragen als bestedingswaarde. Deze zijn/waren verkrijgbaar met de bedragen:

  • €5,-
  • €10,-
  • €20,-
  • €29,95
  • €50,-
  • €100,-

Ik heb de activatiecode ’s niet per mail ontvangen, hoe kan dit?
Wanneer u de Cadeaucard activatiecode ‘s niet ontvangen heeft adviseren wij u uw ‘spam’ inbox te controleren. Helaas komen de e-mails hier soms in terecht. Heeft u hier ook geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@valkcadeaucard.nl

Waarom word er kosten voor transportverzekering in rekening gebracht?
De kosten voor de transportverzekering worden in rekening gebracht voor de complete dienstverlening van Valk Cadeaucard. Dit is inclusief de Valk Cadeaucard app voor saldo Check, email afhandeling en vervanging bij niet aangekomen bestellingen. De kosten voor de transportverzekering bedragen 3% van de totale bestellingswaarde.

Hoe werkt het bestelproces?
In de webshop kunt u allereerst de gewenste producten kiezen en selecteren op https://www.valkcadeaucard.nl/shop. Per gewenst product kunt u klikken op 'In winkelmand' om zodoende het product in de winkelmand te plaatsen. Zodra u alle gewenste producten in de winkelmand hebt geplaatst, dan kunt u bovenaan op het winkelwagentje klikken om het bestelproces te vervolgen. Na het klikken op 'bestel' kunt eventuele extra's opgeven. In de volgende stap kunt u inloggen met uw Valk Account, of kunt u doorgaan met bestellen zonder Valk Account. In dat geval dient u uw gegevens in te voeren. Vervolgens kunt u nog aangeven op welk adres u de bestelling wenst te ontvangen en daarna krijgt u een overzicht van uw reservering te zien. Indien u een kortingscode hebt ontvangen, dan kunt u deze hier invoeren. Zodra u hier op afronden klikt, dan gaat u een bestelling met betaalverplichting aan.

Ik heb de cadeaucard z.s.m. nodig, kan ik hem ook bij een Valk hotel halen?
De Valk Cadeaucard kunt u ook aanschaffen in één van de Valk Exclusief hotels. Alle Valk Exclusief hotels kunt u vinden op www.valkexclusief.nl/hotels