Direct naar de contentDirect naar de footer

Veelgestelde vragen

Heeft u een aanvullende vraag dat niet hieronder is vermeld? Stel ze gerust via ons contactformulier.

FAQ: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Hoe werkt het bestelproces?
In de webshop kunt u allereerst de gewenste producten kiezen en selecteren op https://www.valkcadeaucard.nl/shop. Per gewenst product kunt u klikken op 'In winkelmand' om zodoende het product in de winkelmand te plaatsen. Zodra u alle gewenste producten in de winkelmand hebt geplaatst, dan kunt u bovenaan op het winkelwagentje klikken om het bestelproces te vervolgen. Na het klikken op 'bestel' kunt eventuele extra's opgeven. In de volgende stap kunt u inloggen met uw Valk Account, of kunt u doorgaan met bestellen zonder Valk Account. In dat geval dient u uw gegevens in te voeren. Vervolgens kunt u nog aangeven op welk adres u de bestelling wenst te ontvangen en daarna krijgt u een overzicht van uw reservering te zien. Indien u een kortingscode hebt ontvangen, dan kunt u deze hier invoeren. Zodra u hier op afronden klikt, dan gaat u een bestelling met betaalverplichting aan.

Wat is de levertijd van bestellingen?
Wanneer u uw cadeaucard vóór 16.00 uur besteld en betaald heeft, wordt de bestelling dezelfde dag nog verwerkt en aangeleverd bij de bezorgdienst. Wij zijn afhankelijk van de levertijden van de bezorgdienst. Doorgaans bezorgen zij binnen 1-5 werkdagen in Nederland. Voor adressen in Duitsland en België zal deze levertijd ongeveer 5-6 werkdagen bedragen. Bij vertraging vragen wij u eerst de site www.postnl.nl voor mogelijke vertragingen in bezorgingen in uw regio te controleren.

Ik heb de activatiecode ’s niet per mail ontvangen, hoe kan dit?
Wanneer u de Cadeaucard activatiecode ‘s niet ontvangen heeft adviseren wij u uw ‘spam’ inbox te controleren. Helaas komen de mails per abuis in de spam of ongewenste mailbox terecht. Heeft u hier ook geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via info@valkcadeaucard.nl

Worden er verzendkosten in rekening gebracht?
De verzendkosten bedragen € 4,95 m.u.v. speciale acties.

Ik heb de cadeaucard z.s.m. nodig, kan ik hem ook bij een Valk Exclusief hotel halen?
De Van der Valk Cadeaucard kunt u ook aanschaffen in één van de Valk Exclusief hotels. Een overzicht van alle Valk Exclusief hotels kunt u vinden op: www.valkexclusief.nl/hotels

Waar kan ik het rekeningnummer terugvinden?
U dient uw bestelling online te betalen. Mocht het niet lukken om uw bestelling online te betalen, neem dan contact met ons op via info@valkcadeaucard.nl

Ik heb een Cadeaucard ontvangen, is deze inwisselbaar voor contanten of een ander cadeaucard?
Het is niet mogelijk om een cadeaucard in te wisselen voor contanten of een ander cadeaucard.

Hoe controleren en plaatsen wij reviews?
Wij controleren de reviews altijd handmatig op echtheid en plaatsen enkel reviews van personen die ook daadwerkelijk bij ons besteld hebben. Die personen krijgen een unieke link om een review mee achter te laten. Deze link is gekoppeld aan het webshop ordernummer. Alle reviews worden meegenomen in het cijfer, alleen wij bepalen zelf welke reviews er ook getoond worden op de website. Dit kunnen zowel positieve als negatieve reviews zijn, alleen wij controleren of er geen schokkende zaken of onjuistheden in staan. Een review wordt doorgaans binnen enkele werkdagen gecontroleerd en geplaatst op de website.